HTML

Málna kutya és gazdája

Málna kutya mostanában költözik el szüleitől és kezd önálló életet. Arra gondolt, hogy megörökíti, új gazdája miként él, közzéteszi, miként sikerül beidomítania ezt a kétlábút.

Friss topikok

Címkék

alom (1) álom (1) árfolyam (1) csip (1) döglött (1) elcsen (1) elkutyátlanodva (1) első napok (1) falka (1) gazdi (1) hal (2) haver (1) illat (1) játék (2) kutya (2) labda (1) Málna (1) munkahely (1) okít (1) oktató (1) oltás (1) örömhozó (1) pórás (1) rendszer (1) séta (3) szeretet (1) szórakozás (1) szülők (1) szuri (1) utazás (1) vigasz (1) Címkefelhő

Szex, szerelem, házasság

2015.12.14. 11:56 Málna kutya

 

Szevasztok,

 

bepasiztam, a csávó folyamatosan rám pisil. Illetve nem rám, hanem a likviditásomra. Somának hívják a fiút, mali-agár szülők szerelem gyermeke. Kicst fiatalabb nálam, így néha „letacskózom”. Ő azonban annyira szerelmes belém, hogy még ezen is csak vicsorog. Vagy ezzel épp azt ugatja, hogy „bébi, kinek szólsz be?”. Én természetesen – mint az idősebb és tapasztaltabb Nő – csak kellettem magam, úgy teszek mintha észre sem venném, labdával a számban rohangálok és arra várok, hogy Soma ismét meghúzza a copf-fülemet. Belezúgtam, mi tagadás. De erről neki nem kell tudnia.

 

a_volegeny.jpg

Soma, a jóképű

Az első pofán nyalás már elcsattant. Még hozzá akkor, amikor Soma, a szálkásra gyúrt, szófogadó és egyszerre okos kutya vitába keveredett egy másik kannal, hogy így fitogtassa erejét, és a másikkal közölje: „a nő az enyém”. Soma győzött, méltóképpen adta a másik hím tudomására ugatni valóját. A második arcon nyalásra pedig akkor került sor, amikor egy kis szuka Soma előtt illegette-billegette magát. A másik csaj természetesen eléggé zokon vette, hogy a fiúm még csak oda se szagol, ezért valami hülye ürügy kapcsán belekötött az én hódolómba. Csodálkozott is, amikor a válasz egy fülön harapás lett. Éljen az én Nagy Őm! Alig várom, hogy megint csókolózzunk.

 

jeloles.jpg

 Úgy szagoljatok, hogy ez az én csajom posztja

Igyekszünk minden nap randizni. Általában reggel 7 és 8 óra között találkozunk, ekkor kezdődik a csintalanság és a kelletés. Persze Soma egyelőre nem tudja, hogy most akkor mit is akarok: többször bele is morgott már a fülembe – hol kedvesen, hol kicsit türelmetlenül –, hogy „döntsd már el végre, mit is akarsz”. De most valljam be, hogy teljes fülhosszában belezúgtam? Azt fogja hinni, hogy egy könnyen kapható kis szuka vagyok.

 

csok_elott.jpg

Újabb csókra várva

Igyekszem tartani magam, csak otthon engedek ki egy kicsit és hagyom, hogy – ha már Soma lábai előtt nem vagyok hajlandó az első randijaink során – hanyatt vágni magam, Kisgazdim kicsit simogassa a hasam. Igaz, hogy ez nem összehasonlítható azzal, amikor mindezt egy hím teszi, de hát akkor is kivárok.

 otthoni_hassimire_varva.jpg

Simogatásra várva, otthon

Soma egyébként egy úriember. Amikor Kisgazdim jutalomfalattal töm minket, a srác mindig maga elé enged, hogy enyém legyen az első bárányos, marhás, lazacos harapnivaló. Tehát többnyire visszafogottan udvarol. Örökbefogadott fiú, jól neveltségét gazdijától tanulta. Nikit amúgy bírom, határozottan neveli Somát.

 

eskuvoi_torta_kostolas.jpg

 Falatozás: az esküvői torta előkóstolása

Azt látom egyébként, hogy gazdijaink igyekeznek összehozni minket. Mi ez, házasságközvetítés? Az is vívódásom tárgya, hogy milyen lehet a kapcsolatunk, ha nincs benne szex? Mindkettőnket ivartalanítottak, de talán a hormonok ettől még beindítják majd a libidónkat. Még egy-két fenék szaglászás, egy-két posztolás ugyanannál a fánál, még pár alkalommal Soma rápisil az enyémre, és odaadom magam. Elvégre ideje kicsit továbblépni. Már 2,5 éves vagyok, az emberévben 17 év. Bár megígértem magamnak, hogy házaséletet csak feleségként élek majd.

elvonultam_kicsit_gondolkodni.jpg

 Elvonultam kicsit gondolkodni

Még egy kicsit vekengek, de azt hiszem, az idő mindent megold. Hiszen – amint egy régi pajtim fogalmazott – aki időt nyer, életet nyer.

 

Csá

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://malnakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr828171344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása